søndag 25. februar 2007

"Online"


Da hadde denne gutten også fått seg blogg ja.

Vel. Tilbake til et nytt semester på HILC. Det er digg å være tilbake.
Om 3 uker er det Color confrence i Acer Arena. 20 000 plasser og det er utsolgt. Ifjor var det 11 000 damer på Konferransen. Så det er stor vekst i det ja. Så på Søndagen samme helga er det innspilling av ONE.
One Church, One City, One Voice. Gleder meg skikkelig til å synge i koret med over 20 000 i salen. Pluss at jeg skal jo synge på Color også.

Jeg har endelig fått meg seng. Det er deilig å flytte opp ifra gulvet. Åsså flytter Bergenseren ut ifra rommet mitt snart og da har jeg et helt rom alene. Å digg er ikke det da.

Yes. Gud er god. Stand up and fight!
And to all you men out there. You're a History Maker, World Changer and a Stronghold Braker.

You better believe it.

Snakkes snart.

Stay Blessed. SAS

Ingen kommentarer: