fredag 22. mai 2009

Tidlig en fredags morgen


Gratulerer! Du har fått en ny dag i gave!

Jeg fikk en deilig klem av min kjære før jeg dro fra Nodelandsheia og tok bussen inn til byen i dag. På bussen lærte jeg mer om Gud ved at han viste meg nye ting fra Bibelen. Da jeg kom ut av bussen strålte sola og himmelen var blå:)

Jeg hadde bestemt meg for å gå hjem fra byen, en halvtimes tur ca. Dette ble en deilig tur!
Det er overraskende spennende å kikke inn i de forskjellige butikkene!

Jeg gikk forbi en kafè som skulle til å åpne, de ansatte ryddet ved bordene og gjorde seg klare til en ny dag.
En spennende butikk uten navn lå også langs ruta mi, "Matvarer" stod det. Spennende:)

Turen gikk over broa, hvor jeg begynte å drømme om rolige seilbåtturer (uten store bølger selvfølgelig) med sol og bølgeskvulp..

På Lundsiden gikk jeg forbi bakeriet som hadde åpnet.
Noen rododendron- busker var plantet i en hage langs veien, de luktet kjempegodt:)

Den lille turen min endte opp i Heimdalsgate, kanskje den roligste og beste gata på Lund:)

Det ble en deilig start på en spennende dag med oppgaveskriving og jobbing.
Jeg fikk kjenne at livet er godt å leve og Gud er god!

"Hver dag er en sjelden gave, en skinnende mulighet!"

Ha en vidunderlig og velsignet dag!

-Linda