onsdag 10. mars 2010

Sol og glede i hjerte og sinn!

Ute skinner sola. Det er deilig. Våren kommer, noe nytt vil spire frem! Det er spennende:)
Deilig å se at naturen våkner til liv igjen. På en måte føler jeg at livet mitt også gjør det.
Jeg er mer glad enn jeg har vært på lenge, og merker at framtiden er lys!

Jeg har det virkelig bra, og jeg er så heldig!

Jeg har så mye å takke for:
- en god familie
- en herlig kjæreste
- en fantastisk menighet
- gode venner
- fin leilighet
- studieplass på det beste studiet
- herlig jobb med gode ansatte
- snø
- en ny deilig dag!





I forrige uke kjøpte jeg påskelilje, selv om det er ei stund til påske.
Jeg syns de er så fine, så jeg gleder meg hvert år til å kjøpe de.
De spratt opp og vokste noe voldsomt på bare 1 dag!





På tross av deilig vårvær sitter jeg inne og leser. Men i stedet for å sitte inne på rommet sånn som jeg pleier, har jeg satt meg inn i stua. Der har jeg fyrt opp i peisen, og koser meg:) godt med litt forandring.


Det er godt å leve altså. Virkelig godt.

"Fremtiden er så lys at jeg må gå med solbriller" - Barbara Johnson

Ha en vidunderlig dag! Gud er trofast:)

- Linda

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastisk Linda! Du er ei herlig jente!!!

Anonym sa...

Tror vi alle vile ha godt av å skrive en sånn "heldig-liste" fra tid til annen.

Du inspirerer!

musikerfabrikken sa...

Dere er noen gode folk!