torsdag 5. november 2009

Linda har jo helt tatt over her.

Hehe. Tenkte jeg også ville skrive litt siden Linda er så flink til å oppdatere her.

Som hu sa har jeg begynt å kjøre litt. Har hatt en tur til Bryne. Det var deilig å få jobba igjen men etter kort natt ble det en tung dag. Men jeg vet at Gud har skaffet meg jobben og derfor vet jeg at den vil utvikle meg, gi meg økonomien tilbake og gi meg masse glede.

Sykdomsperioden min er nå over og jeg føler meg bedre i form enn jeg har gjort på over 2 år og det er utolig deilig.
Denne tiden har gitt meg masse å tenke på og har også hjulpet meg til å komme nærmere Gud.
Linda har vært helt fantastisk og jeg kan ikke si annet enn at jeg er utrolig velsignet og priviligert som har funnet ei så god og fantastisk jente. Hun har støttet meg hele tiden og har vært veldig god mot meg.

Nå er Linda blitt litt utslitt etter den tiden med meg derfor trenger vi alle å være litt ekstra snille og behjelpelige med henne, men Gud har lovet å alltid være med og vi tror begge at vår bekjennelse kan bli et substans til vår tro. Gud står bak de tingene vi bekjenner i tro og hans løfter står alltid fast og vi kan alltid stole på det.



Jeg fikk en katt for litt over 1 måned siden og hun rota seg bort i ei lita uke til en grei gutt i nabolaget kom med henne. Hun hadde rota seg litt langt vekk hjemmefra og ble heller værende hos noen naboer i noen dager. Men nå er hun da endelig tilbake og det er en velsignelse som så masse annet.
Hun er faktisk blitt litt mer kosete og det er greit ettersom hun helst bare vil klatre i gardina og hoppe opp og i alle ulovlige ting.
Når jeg skriver dette roter hun faktisk rundt meg og hjelper meg med litt arbeid, hun maler alltså.

Ser på Kongen av queens og han er flink på å lyve og gjøre masse gale ting innen ekteskap og vennskap, men det setter litt perspektiv på ting og man ser hvordan man helst ikke burde leve livet.
Bortsett fra det liker jeg det rettferdige sinnet i meg som reiser seg opp så fort jeg ser disse såpeoraene og alle disse seriene som handler om hvordan synde uten å bli oppdaget. Det er deilig å ikke føle noe behov for å følge med på hvordan verden (denne tidsalder) lever livet og hvordan bruke mer tid på seg selv.


Ikveld har den første snøen falt. Den dekket ikke så mye, men gled fort over i sludd og det hvite forsvant.
Som Linda sa det var det veldig bra med Burnsey på besøk. Det satte tingene i perspektiv igjen og jeg savnet virkelig å være på Hillsong. Kanskje Linda og meg tar oss et år der nede når vi har blitt ett.
Regner nå med at det vil skje i løpet av 20årene mine.

For tiden sitter jeg i Romerne 12.1-2. Det er virkelig mange greier der som jeg trenger. Hvis noen har noen åpenbaringer der så er jeg veldig åpen for å høre dem. Har lest over 10 forskjellige bibeloversettelser pluss alt tillegg jeg kunne finne, men det finnes sikkert masse fornuftig til der jeg kunne trenge. Flott å finne ut mest mulig. Verdens visdom er jo tomhet og jag etter vinden, så denne typen viten er helt klart det beste å jage etter.

Til slutt vil jeg bare avslutte slik jeg prøver å avslutte alle meldinger til Linda.
Du er den beste jenta i verden, Helt perfekt for meg og jeg er veldig priviligert som har fått ei så skjønn og god jente.
Takk Gud og takk til Linda som har hørt på Gud.


Stay blessed peoples. Know God.
Helsing SASsern

Ingen kommentarer: