fredag 6. november 2009

Ulike mennesker

Jeg sitter på skolen og prøver å lese, mens jeg venter på å få levert objektsamlinga mi.
Mange mennesker går forbi meg, jeg sitter nemlig i ei slags gang.
Tankene flyr fra naturfag og over på tanker om mennesker.

Det fins så mange forskjellige mennesker! Jeg koser meg med å se hvordan menneskene går kledd, og hva de snakker om.
Noen har røde og grønne klær på, og store briller. Andre har fine jakker og høyhælte sko.

Gud hadde virkelig god fantasi når han skapte oss! Han skapte oss forskjellige alle sammen.
Det er jeg glad for:) det er så spennende! Gud er god altså:)

Med ønsker om en herlig dag og helg!
Gud er vilt begeistret over deg!

- Linda-

1 kommentar:

Unknown sa...

Dere er noen utrolig herlige mennesker gitt... Herlig fred å bra! Takk for at dere er dere selv. Setter utrolig stor pris på det. ;)