mandag 5. mars 2007

Hmmm... Noe nytt


Fant ut av at det ble veldig vanskelig å holde en slik stor ting hemmelig helt frem til jeg kommer hjem igjen. Det er jo nesten et halvt år til jeg kommer hjem, å selv om denne står i garasjen så går det nok ikke så lang tid før noen får nyss om det.

Lørdag 3 Mars ca klokka 15.30 kjøpte jeg meg ny bil da.
En Bmw 518i. 1988 modell. Desverre ikke mer enn 105 hester, men har ikke noe lyst til å kjøre som en galning lenger. Den tid er over.
Det finnes en rustflekk på en sveis i motoren. 3-5 SMÅ bulker på bilen. Fin i lakken.


Litt skitten inni, men bare å vaske den.
Gått 184 000 Km. Deilig å kjøre visst.


Takluke, el vindu, el speil. Noe anlegg m 4 vanlige høyttalere og 2 diskanter.
Jeg lar prisen være opp til dere å gjette.
Bilen er tidligere eid av en salgsdistribuent på Bmw, for så en mekaniker på Bmw.
Alt på bilen funker, bortsett fra at jeg mangler ei blinklyspære. Alle ting er alltid skiftet før det nærmet seg ødelagt.
Så denne er veldig godt tatt vare på. Har fyllt olje i alle huller for å forhindre rust.

Oki. Tror ikke jeg hadde så mye mer å skrive om den. Ville bare opplyse om at jeg nå er stolt Bmw eier. min 3 bil. For de som ikke visste det så har jeg solgt min 740 til mamma å di. Der ser det også ut som det kan skje litt bilutbytte.
Åjja. Forresten for dem som kjenner 940 vår, så er denne nesten like lang. Tror jeg leste at den var ca 4.85 lang. Men det er jeg ikke sikker på da.

Åsså er det E28 karosseri. Jeg digger den. Sikkert flere som kommer til å gjøre det etterhvert når jeg kommer hjem.

Oki.. Stay blessed. Like me.. haha... You have Gods favour if you want it.

SAS

2 kommentarer:

Jorun sa...

Ska sei ska sei..... BMW og greier. Gøy det1

Linda Sløgedal & Svein Arild Stallemo sa...

Bilen er nå solgt.